Pelargoner, stickning och en valp.

Hela min tid går åt till att gå ut och kissa med valpen känns det som, men ibland lyckas jag sticka en och annan maska också. Inte särskilt många dock, vilket är ganska ovanligt men tiden och lusten kommer väl tillbaka hoppas jag. Just nu är det en liten bebiskofta på stickorna och sen ska det bli en poncho är tanken. Jag ska sticka mer bebiskläder men garnförrådet (hör och häpna) börjar så smått sina så jag måste köpa lite nytt garn.
Mimmis sticksida - Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!
Snart är det dags att ställa ut alla mina pelargoner, tyvärr har de inte börjat blomma än, jag väntar och väntar. I år har ovanligt många överlevt vintern så jag har hittills inte köpt särskilt många nya men det ska vi väl snart råda bot på, under Öland Spirar hoppas jag hitta några nya.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen