Nu är det mycket!!

Jag som bestämt mig för att inte ha en massa stickningar på gång, jag har nu en uppifrån och ner kofta, en femtimmarskofta, ett bebisset och en hög med kattmyntaleksaker som ligger och väntar. Undra på att jag känner mig stressad.
Uppifrån och ner tröja.
Femtimmarskofta
Femtimmarskofta

Babyset.


Idag har jag bakat pepparkakor, vi har ett specialrecept i familjen och jag lovar de är godast i världen.
Men nu ska jag inte hitta på mer knas idag utan försöka ta det lugnt en stund, det värsta med att ha fibro är att när det någon gång ibland dyker upp en dag med bara "grundvärk", dvs den värken som man står ut med då ska man göra allt. Och då menar jag allt, men det kommer för det mesta surt tillbaka och nästa dag är man som en urvriden trasa igen. Jag kanske lär mig någon gång att ta det lugnt, jag vet faktiskt inte.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen