Tystnad på bloggen.

Jag har under en längre tid kämpat hårt för att orka, jag har varit inne i ett skov av värk som utan tvekan varit mitt värsta. Det har varit otroligt kämpiga månader och det är fortfarande en kamp. Jag har bytt rehabplats för att se om det inverkar, det har inte gett någon förbättring men inte heller någon försämring. Det är bara så otroligt tungt att hela tiden ha värk och att alltid vara så trött, det blir liksom inget kvar, inget kvar till min stickning, inget kvar till mina djur och ingen ork att göra någonting mer än att gå till jobbet och på sin höjd orka få vardagen att gå runt.
Nåja, nu ser jag fram emot att sommarvärmen ska komma (hoppas jag) och att den kanske kan få värken att ge sig lite. Jag har åtminstone lite planer på vad jag skulle vilja sticka i sommar och vi har anmält oss till en valpkurs! Det är bara att ta en dag i taget och försöka att vara tacksam och njuta av de små ljusglimtarna som trots allt finns.












Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen