Min helg.

En ganska fullspäckad helg (för mig i alla fall), vernissage på Vårsalongen på Himmelsberga med två av Emmilis fina tavlor. Lite mys och fika vid kaffetorpet med hela gänget, sånt tycker jag om. Sen fortsatte vi till Kleva och Innergården, där hade Emmili en utställning till med fler tavlor. Stolta föräldrar? Om vi är, vi har tre otroligt fina ungar, de står för det de är och är så starka och kärleksfulla. Jag älskar mina små av hela mitt hjärta.
På söndagen kom lillasyster med familj, nästan alla hennes barn och barnbarn. Det var så kul att träffa alla och prata bort en stund. De växer så fort de minsta bara, allt för fort när man inte ser dem så ofta.
Eftermiddagen ägnade jag åt mina pelargoner, omplantering och att sätta nya sticklingar. Jag hade ingen aning om att de var så många, tur att Tomas hjälpte mig.
















Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen