Fibro och ont i magen.

Inflammation i höger axel, kortisonspruta och inflammationshämmande medicin. Det betydde så klart pajad mage, halsbränna, ont i magen och klump i halsen. Det är hela tiden en sån ond cirkel, tar jag något som hjälper mot fibron så pajar magen. Nu orkar jag inte mer!
Inga fler mediciner, nu måste jag göra allvar av att ändra på min livsstil. Jag måste börja röra på mig mer och acceptera att det kommer att göra ont, jag måste lägga om min kost och ta alla bekymmer som kommer allt eftersom. Om det finns ens en mikroskopisk chans att det hjälper så är jag beredd att ta den här och nu.
Idag ska jag handla mat och det ska bli ren LCHF mat, ja jag vet jag har försökt så länge och jag har läst en otrolig massa om det men inte kommit till skott. Men det är inte lätt när man har varit fettskrämd i hela sitt liv.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen