Ännu mera disktrasor!

Hittade det här otroligt fina disktrasemönstret på Emma bloggat, så nu får det bli några disktrasor till!

Den är så fin eller hur, Emma delar ut mönstret till den på sin blogg. Återkommer så småningom med bild på min disktrasa.
Jag har ju lite saker till salu på två olika sidor, här på Jumblet och hos Adorna. Titta gärna in!
Just nu håller jag på och plockar ihop lite olika saker som ska skänkas bland annat till Hjälpstickan och sen är jag med i en fantastisk grupp på Facebook som heter Handarbeta för välgörenhet. Eftersom jag älskar att sticka och virka så måste jag ju hitta något att sticka åt, det blir alldeles för mycket som bara blir liggandes annars så att skänka till välgörenhet är så bra. Förhoppningsvis blir det uppskattat.

Kommentarer

  1. Hej
    Va roligt att du tipsar om mitt mönster.
    Ha en trevlig helg
    /Emma

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen