Stickor

Nu har mina Knit Pro Nova stickor kommit och nu ska de testas, jag är inte särskilt förtjust i de i plast och tycker att de i trä går sönder för lätt.
Det är en bebisfilt på stickorna, min lillasyster ska bli mormor för tredje gången i augusti någon gång så då får det bli en virkad snuttis och en bebisfilt i present.










Satt och funderade på det här med pengar och rikedomar, jag är ju lite ( ja eller mycket!) orolig vad som kommer att hända i framtiden med min fibro och all värk. Kommer jag att kunna jobba, kommer jag att få den hjälp jag behöver? Ja så var då alla katastroftankar igång, men det var då jag kom på att vad som än händer är jag rikast i världen för jag har tre otroliga och underbara ungar, mitt livs stora kärlek och en hel flock med husdjur. Och vet ni va, jag har ett helt rum fullt med garn!













Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen