I väntans tider.

Fick just ett mail om att sticktoppen jag beställt inte fanns inne och att de inte visste när den skulle komma men att de skickar den så fort de kan. Men här sitter jag med ett halvfärdigt arbete!!
Tur att man alltid har en massa saker på gång så man ändå kan fortsätta, jag tror att det får bli lite julklappsstickning en stund.
Knitted pumpkins by annalindberg48, via Flickr
Den här helgen är det skördefest här på Öland så jag lägger in en bild på mina stickade pumpor, jag gjorde dem till Eriks klass när de skulle sälja olika saker för att få in pengar till en klassresa. De fick in ganska mycket pengar det året, det är alltid så otroligt mycket folk som kommer till Skördefesten vilket är så himla kul. Bra när det händer något även på hösten annars är det ju bara sommartid här ute.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen