Känner mig som något katten släpat in idag, det är en så obehaglig klibbig värme så jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Nu vill jag ha höst!!
Vart var värmen när vi ville ha den tro? Nu är det ju bara jag hemma och jag är inte direkt någon soldyrkare så det blir skuggan för mig.
Tänkte just efter en stund och kom på att jag verkligen har det hur bra som helst, sitter i skuggan på min altan, lyssnar på musik, har nyss druckit en kopp kaffe och vid mina fötter ligger knashunden Bella och förhoppningsvis finns valpen någonstans i huset också utan att göra hyss. Jag har en stickning jag nyss påbörjat och mår riktigt bra. Undrar varför man alltid klagar och känner sig missnöjd, hur man gör för att faktiskt ta vara på de sköna stunderna i livet. De där små som annars bara rinner förbi. Härmed lovar jag högtidligt att försöka ägna de små sköna stunderna en massa uppmärksamhet i den närmaste framtiden.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen