Lite gott och blandat.

 Jag har testat att göra en liten bok i metal art, så himla kul!

 Det har blivit 3 stycken tubsjalar i tjockt mjukt garn också.
 Vi har passat på att städa upp bland alla garner i mitt alldeles egna garnrum och som vanligt hade jag mer garn än jag trodde men tro det eller ej, det var mindre garn än jag känner att jag behöver. Snart ska jag ge mig ut på garnjakt.
 Det här är Emmilis fina digitala tavlor som vi köpte för ett tag sen och nu äntligen har fått ramar, de ska bli så fina i vårt rum.
 Jag har även testat luffarslöjd och jag blev väldigt nöjd med min lilla julgran.
 Tröjan Brick fortsätter att vara min absoluta tröjmodell, här blir det en som stickas i julia till Emmili.
Min älskade lilla valp Elsa och farbror Vincent.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen