Det är mycket just nu!

Puh, nu har det varit några tuffa dagar i mitt liv, min älskade gubbe fick bröstsmärtor och fick åka ambulans in till sjukhuset. Det väckte ju minst sagt upp alla avgrundens känslor eftersom pappa gick bort i sin tredje infarkt för ca, 17 år sen. Men det var inget fel på Tomas hjärta och nu är han hemma igen och grundligt undersökt.
Så just nu är min vardag alldeles ur fas, det händer så mycket just nu, mellandottern ska flytta hemifrån med all oro det innebär, men jag är så stolt över mina ungar, de är de bästa i hela världen. Men vem fan sa att det var okej att de blev vuxna och lämnar sin mamma!
Själv ska jag snart ut på arbetsrehab och det känns också som ett jättesteg att ta, min förhoppning är att jag ska orka mer än jag tror och min stora rädsla är att jag ska upptäcka att jag inte orkar något alls. Jag brottas ständigt med min trötthet och smärtor i kroppen, men en ljusning är att jag upplevt de här senaste 4 veckorna på lchf-kost som en klar förbättring. Min familj säger att jag har sett piggare ut och jag känner ju själv att jag orkat mer än vanligt. Tänk om det verkligen kan hjälpa!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen