Förkyld!

Idag är jag så förkyld, tur att det inte står så mycket på schemat. Jag måste en sväng till arbetsförmedlingen i eftermiddag och jag får väl försöka att inte hosta och snora allt för mycket på dem.
Jag har lekt lite med bilder i ett program Emma tipsade mig om, tack! Visst blev den fin bilden på nästan hela  kattflocken.
Jag har läst en bok som jag måste säga berörde mig mycket och som förklarade många saker på ett sätt så att man plötsligt förstår, det är naturligtvis upp till var och en att tolka det som skrivs. Men för mig kändes det bara så rätt. Ett sötare blod., heter boken och den här länken tar dig till hennes sida. Jag har väl ett tag misstänkt att en kostomläggning skulle kunna göra att det finns en chans att min fibrovärk blir bättre, men trots att man egentligen vet så är det så svårt att ändra gamla vanor. Helt klart ska jag ge det en chans för att leva så här känns verkligen ohållbart och även om jag aldrig blir smärtfri så skulle chansen att åtminstone slippa en del av värken vara fantastisk.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen