Stickor o pälsklingar

Har så himla många planer på vad jag ska sticka när jag är klar med min nuvarande beställning men eftersom jag har stickat till andra nu i evigheter så ska jag nog börja med något till mig själv nu. En änglatunika tror jag att det får bli hittade den här underbara tunikan hos En kopp kaffe.
http://www.enkoppkaffe.se/virkad-tunika-med-vingar/
Sen ska det bli en stickad födelsedagspresent men den får vara lite hemlig en stund till. Här kommer lite bilder på några av mina pälsklingar,



Det lilla vita charmtrollet Vincent är min dotters hund men jag räknar honom som min lite grann, de bor i vårt garage. Överst ligger Tussarna, de har egentligen långa och krångliga namn men såg ut som två dammtussar när vi hämtade hem dem så nu är det Tussarna för hela slanten. Sen finns Edvin hos Vincen och Bella också, han är bossen inget snack!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen